دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

از برگزیدگان مسابقه ملی سهم من از جوانی ایران تقدیر شد

با حضور معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از برگزیدگان مسابقه ملی سهم من از جوانیِ ایران با محوریت “جمعیت و خانواده” در مشهد تقدیر شد. به گزارش روابط...
sakhvg

با حضور معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از برگزیدگان مسابقه ملی سهم من از جوانیِ ایران با محوریت “جمعیت و خانواده” در مشهد تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، معاون اجتماعی ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این مراسم گفت: دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت و با همکاری موسسه فرهنگی هنری شهید روحی این مسابقه را به مناسبت روز ملی جمعیت با هدف از حمایت از جمعیت و خانواده و تشویق به فرزندآوری برگزار کرده است.

یاسر اشراقی افزود: این مسابقه در دو بخش بزرگسالان به صورت آنلاین و بخش ویژه کودکان و نوجوانان در قالب ارسال نقاشی با موضوع سهم من از جوانی ایران برگزار شد.

وی گفت: ۲۵ هزار و ۴۸۶ نفر در بخش کتابخوانی و ۵۲۶ نفر نیز در بخش نقاشی این مسابقه شرکت و در نهایت تعداد ۲ هزار و ۶۷۵ نفر در بخش کتابخوانی و ۱۶۰ نفر از کودکان و نوجوانان در بخش نقاشی به مرحله قرعه‌کشی راه پیدا کرده‌اند که جایزه همه منتخبان تقدیم شدو امروز  جایزه پنج نفر از برگزیدگان به صورت نمادین اهدا شد.

معاون اجتماعی ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: مسابقه ملی کتابخوانی سهم من از جوانی ایران بر مبنای کتاب هفت خان خیالی نوشته سحر فرهادی برگزار شد که این کتاب پژوهشی در باب ارتباط معیشت و تربیت فرزند صالح و پاسخی به دلواپسی‌های فرزندآوری و فرزندپروری است.

اشراقی گفت: همچنین بسته‌های لبخند مادری برای تقدیر از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو که در سامانه iranjavan.۱۵۴۲.ir ثبت نام کرده اند اهدا شد.

وی افزود: این بسته ها شامل لباس برای هر فرزند ، ۴۰ قلم کالا نوزاد از بدو تولد تا ۶ ماهگی، یک کارت هدیه یک میلیون تومانی برای هر فرزند و تامین شش ماه پوشک رایگان است.