دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

نظارت ستاد ملی جمعیت بر دستگاه‌ها در قانون جوانی جمعیت معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت، از افزایش نظارت‌ها بر عملکرد دستگاه‌های مکلف در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت  انسیه کتابچی معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت گفت: بازدید و نظارت‌ها به صورت مستمر هفتگی و سرزده از دستگاه‌ها...
Pr.News.020824.21

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت  انسیه کتابچی معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت گفت: بازدید و نظارت‌ها به صورت مستمر هفتگی و سرزده از دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف از تهران تا شهر‌های دیگر انجام می‌شود.

کتابچی افزود: هم اکنون بیشتر مواد قانونی ما جایگاه خودشان را در اجرا پیدا کردند و باید وارد میدان شد و ببینیم دستگاه‌ها چه مشکلات و چالش‌هایی در حوزه اجرای این قانون دارند و این چالش‌ها را بتوانیم برطرف کنیم تا مردم بتوانند از خدمات بهتر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بهره ببرند.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده،رسانه،سازمان های مردم نهاد ، دستگاهای اجرایی،شرکت ها و موسسات خصوصی ،مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.