دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

️ اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت رونمایی از پوستر پیش‌رویداد استانی اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت با عنوان “سهم دیارآفتاب از جوانی ایران” روز پنج‌شنبه با حضور...
سه در 5

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت رونمایی از پوستر پیش‌رویداد استانی اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت با عنوان “سهم دیارآفتاب از جوانی ایران” روز پنج‌شنبه با حضور سید مجتبی آل یاسین، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مرکزی برگزار شد‌.


پروین مفتح زاده، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی در این آیین اظهار کرد: بحران جمعیت یک بحران خاموش است و خطر استان مرکزی را هم تهدید می گ‌کند لذا همه باید تلاش کنیم تا جوانی به این استان برگردد.
وی ادامه داد: یکی از اتفاقاتی که از سال گذشته در کشور رقم خورد تکریم روز جمعیت (۳۰ اردیبهشت ماه) بود که به همین مناسبت هفته پایانی اردیبهشت هفته جمعیت نامگذاری شد و اولین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت برگزار شد.
مفتح‌زاده اضافه کرد: سال گذشته اولین رویداد جایزه جوانی جمعیت در استان مرکزی هم اجرا شد اما رویکرد ستاد ملی جمعیت امسال متفاوت است و هر وزارتخانه‌ برترین‌ها را در هفت محور به ستاد ملی معرفی می‌کند تا در نهایت ستاد تصمیم‌گیری کند.


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی تصریح کرد: امسال پیش‌روادید اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در استان‌ها نیز اجرا می‌شود که برترین‌ها در هفت محورِ این رویداد یعنی خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان، انتخاب خواهند شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده،رسانه،سازمان های مردم نهاد ، دستگاهای اجرایی،شرکت ها و موسسات خصوصی ،مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

https://jameyat.ir/wp-content/uploads/2024/04/986970259377372238_-210008.mp4