دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

نازنین کیوانی: تهدیدات کهنسالی جمعیت نگران کننده است

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت نازنین کیوانی بازیگر جوان و خوش آتیه تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت وگو با ستاد خبری جایزه جوانی جمعیت عنوان...
n00430591-b

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت نازنین کیوانی بازیگر جوان و خوش آتیه تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت وگو با ستاد خبری جایزه جوانی جمعیت عنوان کرد: من اعتقاد ندارم که ما از دهه های اینده دچار مشکل جمعیتی می شویم، ما همین حالا هم دچار آن هستیم و دور و برمان مشکلات را می بینیم.


وی در ادامه افزود: تهدیدات پیری جمعیت ترسناک است قدری باید به خودمان بیاییم. این عدم تعادل روز به روز هم اگر کاری نکنیم، بیشتر خواهد شد و گریبانمان را در همه عرصه های اجتماعی خواهد گرفت.


کیوانی که اخیرا در تئاتر شازده کوچولو در تالار وحدت ایفای نقش می کند، اظهار داشت: همه چیز در اطراف ما به جمعیت برمیگردد، منتها هنرمندان هم اثرگذارند حتی اگر چون دهه های قبل آن اندازه که پیوند قوی بین آنها و مردم بود را حفظ نکرده باشند.


وی در ادامه افزود: به واسطه داستان ها و نمایشنامه ها و سریال ها و فیلم های سینمایی میتوان ورود خوبی به بحث جمعیت داشت تا جامعه هم به آگاهی مناسب در این زمینه برسد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده،رسانه،سازمان های مردم نهاد ، دستگاهای اجرایی،شرکت ها و موسسات خصوصی ،مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.