دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

نشست تبیین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

حجت الاسلام گودرزی در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت آینده جمعیتی ایران گفتند طبق مطالعات انجام شده ایران ظرفیت ۱۵۰ میلیون نفر جمعیت را بلحاظ منابع دارد و اشاره...
djkghvbb

حجت الاسلام گودرزی در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت آینده جمعیتی ایران گفتند طبق مطالعات انجام شده ایران ظرفیت ۱۵۰ میلیون نفر جمعیت را بلحاظ منابع دارد و اشاره مقام معظم رهبری به جمعیت ۱۵۰ میلیونی در سال ۹۰ بر همین مبنا بوده است.

ایشان قانون را جامع و کامل ندانسته اما این قانون را حاصل زحمت ۳۰۰۰نفر ساعت کار کارشناسی در مجلس دانسته و در حال حاضر و با فرصت اندک پنجره جمعیتی این قانون بهترین است و باید همین قانون را تمام و کمال اجرا کنیم.

ایشان ضمن تبیین آمارهای هولناک جمعیتی به تفاوت ادبیات مقام معظم رهبری در حوزه افزایش جمعیت با دیگر موضوعات اشاره کردند و گفتند معظم له بیش از ۵۰بار در باب افزایش جمعیت سخنرانی عمومی داشتند و همین مساله نشان دهنده آن است که سیاست افزایش نسل سیاست حیاتی جمهوری اسلامی است.

دکتر گودرزی در پایان از متولیان و دست اندرکاران دولتی که مخاطب ایشان در دوره بودند خواستند برای عبور از سنگلاخ های جمعیتی لازم است هرکسی هرکاری از دستش برمی آید انجام دهد و تاکید کردند: اگر به همین منوال جلو برویم کمتر از ۳۰سال دیگر ۳۰درصد جمعیت ما پیر خواهد شد و باید به پیشگاه تاریخ و خداوند متعال پاسخگو باشیم که کشور را با جمعیت جوان تحویل گرفتیم و معلوم نیست در آینده بناست چه چیزی را تحویل بدهیم.