دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

سلمان فرخنده: در بحث جمعیت می بایست کار را به دست خود مردم سپرد

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت سلمان فرخنده بازیگر، نویسنده  و کارگردان تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران در گفت وگو با ستاد خبریاین رویداد ملی به تهدیدات...
سلمان+فرخنده

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت سلمان فرخنده بازیگر، نویسنده  و کارگردان تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران در گفت وگو با ستاد خبریاین رویداد ملی به تهدیدات کهنسالی و پیری جمعیت تأکید کرد.

فرخنده با تأکید بر اینکه هنرمندان امروز چند گام از مردم عقب افتاده، گفت: به همین دلیل نمی توانم بگویم آیا هنر هنرمند امروز می تواند بر جامعه اثر بگذارد یا خیر و اینکه در عرصه جمعیت این امر اثرگذار می افتد یا نه.

این بازیگر و نمایشنامه نویس ایرانی که مدتی است کار بر روی نگارش یک پروژه تلویزیونی را آغاز کرده، توضیح داد: مردم امروز راه خودشان را می روند، هنرمندان هم راه خودشان را . یک زمانی بود که اینها در کنار هم بودند منتها الان همه جزیره ای شده و هر کس ساز خودش را می زند. مردم هم برای بحث جوانی جمعیت یا هر موضوع دیگری قطعا می بایست مسیرهای مختلفی را بروند و الگوبرداری های متمایزی را داشته باشند تنها رسانه ها اثرگذار نیستند.

وی با تأکید بر اینکه ایران خواستگاه نگاه ها و دیدگاه های مختلفی در بین اقشار جمعیتی است، گفت: یک جاهایی حتی مردم به هنرمندان خط می دهند و راه  نشان می دهند، شاید در این بحث جمعیتی هم می بایست کار را به خود مردم سپرد.

وی در پایان یادآور شد: قطعا تهدیدات جمعیتی می تواند اثرات منفی در آینده داشته باشد منتها من مطالعات عمیقی در این زمینه ندارم و زمینه کاری ام متفاوت است پس نمی توانم نگاه کارشناسی هم در این عرصه داشته باشم.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده،رسانه،سازمان های مردم نهاد ، دستگاهای اجرایی،شرکت ها و موسسات خصوصی ،مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.